wtorek, 27 września 2011

Powoli ale wytrwale...


W końcu mam przyjemność pokazać pierwsze poczynania w kierunku 
tworzenia kolekcji  "Kobalt-fuksja-szmaragd".
Dotychczas kolekcje rozpoczynałam od naszyjników potem bransoletki 
a na końcu robiłam kolczyki.
Tym razem wszystko zmieni swoją kolejność.
Najpierw kolczyki następnie naszyjniki a na końcu będą bransoletki.

A oto kilka z moich wytworów ;)








Kolczyki te dostępne są na 

Wkrótce troszkę więcej kolczyków i naszyjniki.
Zapraszam serdecznie do śledzenia mojego bloga oraz komentowania prac :)

4 komentarze:

  1. Szalenie podobaja mi się te kolorowe połączenia, są bajeczne, egzotyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Preciosos!!!!!!!!!!esos colores son magníficos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzałam na chwilkę(ale wrócę na dłużej jak tylko czas pozwoli). jestem pod wielkim wrażeniem tego co tworzysz...niesamowite...precyzja, staranność, talent.piękne...gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno jeszcze nie raz tutaj wpadnę i będę podziwiać Twoje prace:). Niesamowicie mi się podoba to co tworzysz:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń