niedziela, 28 sierpnia 2011

Kolekcja granat-turkus-złoto ukończona:)

Witam serdecznie.
W końcu mogę i z przyjemnością zaprezentuję w całości kolekcję
"granat-turkus-złoto".

Kolekcja powstawała około trzech tygodni.
Częściej nocami niż za dnia ;), w sumie zajęła mi ok 120 godzin.

Do stworzenia jej użyłam:
Japońskich koralików Toho, kryształów Swarovski,  kryształów preciosa,
pereł Swarovski, pereł jablonex, szklanych kaboszonów, kamieni naturalnych, 
masy perłowej, srebra, filcu, alcantary, ok 150m nici syntetycznych oraz
kreatywnej główki pełnej pomysłów ;)




Cała kolekcja składa się z pięciu naszyjników,







czterech bransoletek,








oraz sześciu par kolczyków.













To by było na tyle. 
Mam nadzieję, że moje wytwory znajdą aprobatę wśród miłośniczek 
niepowtarzalnej, oryginalnej  biżuterii.
Bo przecież nic tak nie uskrzydla artysty jak uznanie i chociaż maleńki ;) sukces.

"Radość tworzenia"

Jeszcze kilka zdjęć na czerni:)
Poszczególne elementy kolekcji można zestawiać dowolnie.
Kilka moich propozycji:







A to mój własny, jedyny...
bo czemu zawsze "szewc musi chodzić bez butów" ?






Serdecznie zapraszam do komentowania ,
wszelkie opinie mile widziane, te miłe i te mniej miłe ;)
mądra krytyka zawsze mobilizuje do doskonalenia:))).

4 komentarze:

  1. I Tymi mówisz o misterności prac? ;) Piękna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  2. DECH ZAPIERA, PRZEPIĘKNE POŁĄCZENIE KOLORÓW, OCH ZAŁOŻYŁABYM TE CUDEŃKA

    OdpowiedzUsuń